18 Haziran 2014 Çarşamba

Canlı yayında beste

İnsanlık Vakti




Bir seher vakti çaldım can kapısını.
Sordu kimsin?
Dedim ben. Dedi benliğini yak da gel.

Bir yangın vakti çaldım canan kapısını. 
Sordu kimsin?
Dedim benden. Dedi bana aşkla gel.

Bir hasret vakti çaldım aşkın kapısını. 
Sordu kimsin?
Dedim biz. Dedi aşık tevhide gel.

Bir kesvet vakti çaldım tevhid kapısını. 
Sordu kimsin?
Dedim sen. Dedi gir gönüle seyrana gel.

Bir fena vakti çaldım beka kapısını. 
Sordu kimsin?
Dedim Hadi olan sensin, Hadi sensin.

Bir hayranlık vakti çaldım hikmet kapısını. 
Sordu kimsin?
Dedim katre. Dedi katre-i ummana gel.

Bir insanlık vakti çaldım ecel kapısını. 
Sordu kimsin?
Dedim fani. Dedi ölmezden öl de gel.

Necati Şaşmaz (Polat Alemdar) 
Bekir Ünlüataer
Fatih Ahıskalı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder