25 Temmuz 2012 Çarşamba

Açık havada bir iftar

Bu akşam bir değişiklik yapıp iftarı dışarıda karşılayalım istedik. Dışarıda derken, açık bir alanda... Malzemelerimizi çıkardık, yaygıyı serdik. İftara 45 dakika var. Ben de fırsattan istifade biraz uzanayım dedim. Gözlerim semada...


Derken önce yüksek gürültüsü gelen, sonra heybetli cüssesiyle beliren kocaman bir kuş göründü. Evet, bir uçak... 




O geçtikten sonra fark ettim ki gözümün ancak seçebildiği yükseklikte uçan kuşlar var. Kimbilir oradan manzara ne muhteşemdir.  Ben onlara... Bir dakika... Annem çağırıyor.


Evet, ne diyorduk? O kuşların kanat açıp semada keyifle tayeran etmelerini keyifle izlerken baktım ki neredeyse gözlerimin önünde uçuşan küçücük kusçuklar var. Hatta şimdi fotografını çekeyim... 


Çektim ama çok belli olmuyor. Biraz dikkatli bakılsa resmin tam orta kısmında onlarca sinek neşeyle uçuşuyor. Onlar da keyifle ve buyuk bir hızla havada geziniyorlar. Fotoğrafın çözünürlüğü çok iyi olmadığı için iyi görünmüyor ama uzaklarda noktalar halinde görünen kuşlar var bu karede. Kırlangıç olabilirler...
Bu arada iftara 20 dakika kaldı. 


Şimdi de etrafta iftar için hazırlık yapan insanların cümbüşü var. Az önce pek kimse yoktu. Şimdiki sesler, "Biz de artık buradayız" mesajını veriyor.




Her canlıya farklı özellikler takıp, onları işlettirerek lezzet aldıran Rabbimize hamdolsun. Kuşlar ve kuşçuklar lisanıyla gönderdiği tevhidî mesajı hakkıyla idrak edip kamil imana ermeyi nasip etsin bizlere inşaallah... 


İftarımız hayırlı olsun ve cennet iftarlarına vesile olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder