26 Nisan 2011 Salı

Heyecanlı başlangıçlar

Başlangıçlar heyecan vericidir. Neticesi güzel olmayan pek çok başlangıç bile, başladığı gün itibariyle sonu görünmediği için büyük bir neşeyle başlar. Belki de işin en güzel taraflarından biri budur.
Bazı başlangıçlarda durum değişebiliyor. Özellikle özgürlüklerin halel gördüğü durumlarda... Benim haz duymadığım başlangıçlardan biri, yıllar önce nizamiyesinden içeri girerken garip duygular tarafından istila edildiğim askerlikte olmuştu. Belki de öncesinde duyulan pek çok olumsuz hatıra bu hoş olmayan duyguları tetikliyordur. Bilemiyorum... Her ne kadar insan zamanla alışsa bile, karamsar bir düşünce sürekli dolanır durur etrafta. Çünkü oranın kendine has bir psikolojisi var. 
Hayat her zaman tek düze devam etmez. Bazen başlangıcı güzel olup da neticesi umulduğu kadar iyi bitmeyen oluşumlar çıkar karşımıza. Çok güzel başlayan bir ortaklık bile bazen kavgayla son bulmuyor mu?
Yıllar önce bir internet sitesi açabilmek çok büyük masraf ve gayret isteyen bir şeydi. O zamanlar kendimi çok kasarak bir site oluşturmuştum. Ama o uğraşımın neticesi umduğum gibi olmamıştı. Galiba büyük bir beklenti içindeydim. Büyük bir heyecanla başlayan site girişimim hüzünle sonlanmıştı. Belki de sitenin insana karamsar bir hava veren simsiyah zeminin de bunda etkisi olmuştur.
Şimdi kolaylıkla açılabilse de uzun zaman kendimi ikna edemedim. Neticede sevgili Ahmet Ay kardeşimin ısrarları neticesinde karar verdim. Çoğu zaman kendime örnek aldığım, pek çok başlangıçlarını gıptayla izlediğim ve başarılı neticelerini tebrik ettiğim Ahmet kardeşimin tavsiyesine uyarak bismillah demek istedim.
Her neyse... Bütün bunlar bir merhaba demek içindi. Heyecanla başlayan bu teşebbüsümün neticesi nasıl olursa olsun, ama hayırla, istifadeyle, güzellikle devam eden bir devam süreci olsun duasıyla başlayalım istedim.

1 yorum:

  1. Hayırlı, uğurlu olsun kardeşim. Bence çok gerekli ve gecikmiş bir adımdı bu... İnşallah hep hayır kapıları açacak sana. Muvaffakiyetler diliyorum. Her yazını buraya eklemelisin. İnternet arşivin de olur böylece...

    YanıtlaSil